piątek, 13 listopada 2009

Babeczki czekoladowe:)

Bartek zjada wszystko co słodkie w takich ilościach, że czasami sama się dziwie gdzie się to wszystko mieści!!?? A tu proszę linia nie naganna wręcz wzorcowa:) tylko ja taka jakaś "dziwna" co zjem to mi zaraz w biodra idzie:) Wy też tak macie??:) tak czy siak zrobiliśmy muffinki:) Pyszne, trochę czekoladowe nieco śmietanowe i...ech na samo wspomnienie (niestety tylko to po nich zostało) ślinka mi cieknie:) Bart widzę że Tobie też hę??:)

Muffinki czekoladowe:
2 szkl. mąki
2 szkl. cukru
1/2 szkl kakao
2 łyżeczki sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
1 szkl. oleju
2 jajka
ok 1,5-2 szkl maślanki
ekstrakt waniliowy

Pieczenie - 180st. ok 25 min..
W mikserze na wolnych obrotach wymieszać wszystkie "suche" składniki . Dodac olej, jajka i maślankę (oraz ekstrakt jeśli używacie).

Podwyższyć obroty i miksowac 2-4 minuty :) Napełnić papierowe foremki do połowy ich wysokości.
Ja żeby je "udekorować" ubiłam pół litra kremówki i zabarwiłam barwnikiem spożywczym na niebiesko:) Lebiej jednak wyglada jeśli górę udekorujemy bitą smietaną i pokruszymy na nią bezy wtedy muffinek wygląda jak wielka czekoladowa góra lodowa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails