poniedziałek, 7 grudnia 2009

Trochę wytchnienia w samym środku rozgardiaszu ;)

Mikołajkowa niedziele - już czuje na plecach oddech Świętego Mikołaja, który przypomina mi że już tuż tuż ... Tym bardziej cieszę się kiedy przeglądając przeróżne blogi widzę że nie tylko ja jestem prawie że obiema nogami w "24- grudnia" ;) W takie dni jak dzisiaj zerkając na rozmaite "akcje", którym kochane patronujecie szukam dla siebie czegoś relaksującego , a zarazem czegoś co nie pozwoli mi zapomnieć o świątecznym zgiełku:) Szukam czegoś co skłoni mnie do stworzenia czegoś co urozmaici nasze święta:)
I oto znalazłam :)





 Przepis może nie jest imponujący ale po wielogodzinnej bieganinie za prawie ostatnimi prezentami baaardzo odpręża;) Po świątecznej "degustacji" wszystkiego nadaje się idealnie:)  Ale na pewno wiecie o tym doskonale same;)






Sok wielowarzywny

3 pomidory
1 marchewki
2 łodygi selera naciowego
1 ząbki czosnku
mały burak
1/2 czerwonej papryki
bazylia do smaku
sól
pieprz
kilka kropel wódki (wg. uznania)






Ze wszystkich składników wycisnąć sok, doprawić posiekana bazylia, solą, pieprzem i jeśli czujemy że naprawdę potrzebujemy odstresowania dodać niewielka ilość wódki :)


Szklaneczka takiego soku, migotające w tle lampki choinkowe my pod kocykiem obrażeni na pierożki i wszędobylskiego karpia... po prostu NIECZYNNI :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails